Na, erre varrjál gombot...
2018. január 02. írta: SegAn

Na, erre varrjál gombot...

ginger1.jpgMézeskalácsot sütni nem is olyan egyszerű. Puha mézeskalácsot meg főleg nem. Kísérletezem minden évben több, kevesebb sikerrel.  Idén alaposan utánaolvastam a témának és Rupáner konyha mézeskalácsát találtam a legjobbnak. Bögrés mézes néven található meg az oldalukon. Jó szívvel ajánlom a kipróbálását és nem csak a karácsonyi időszakban, hanem bármikor. Én szeretem a mézeskalács féléket bármikor is, ünnepektől függetlenül.

http://rupanerkonyha.cafeblog.hu/2014/11/17/bogres-mezeskalacs-rogton-puha-rogton-sutheto/

Tehát a sütemény receptje fentebb olvasható, de itt most a forma a lényeg. Még tavasszal rámoltam és akkor szedtem össze az összes kiszúró formát egy nagy műanyag dobozba és alaposan eltettem. Most karácsony előtt törtem a fejem, hogy merre induljak, hol keressem? De nagy hangulatom nem volt, hogy felforgassam a lakást, ezért mást találtam ki.

Gombozzunk. Forma nem kell, elég két pohár lényeg, hogy az egyiknek szűkebb legyen a szája. Én például egy Pepco-s kicsi sótartó alját is kipróbáltam, más formája lett a gomboknak. Mivel én mézeskalács gombokat csináltam. A közepét vastag szívószállal lyukasztottam ki, hogy fel tudjam majd fűzni. Vagy akár felvarrni :-)))

Egész évben ehető, ajándékozható. Celofánba csomagolva, vagy akár egy fémdobozt megtöltve vele kiváló meglepetés.

Erre varrjál gombot ! :-))

gombos.jpg

Sütés előtt

ginger3.jpg

gombos1.jpg

gombos4.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skylarkfield.blog.hu/api/trackback/id/tr813544135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása