Ajándék párna
2015. január 28. írta: SegAn

Ajándék párna

Ajándékpárna

Ezt a párnát karácsony előtt nem mutathattam meg, hiszen ajándékba készült. Ráadásul meg kell mondjam, hogy 23-án este 8 után fogtam hozzá. A hozzávalók kipakolásától a párnára húzásig kb. 1 óra volt az egész, de ez ráérős 1 óra.
Először is a kipakolás. A vasalódeszkára pakoltam a notebookot a mintafotóval (nem, nem ilyen lett, ez csak egy "sorvezető" volt), az anyagot, a szalagokat, a csipkét, a ceruzát, a textil filceket.
Először ceruzával halványan felrajzoltam a mintát szabad kézzel. Ez a kép halvány, de semmiképpen sem akartam erőteljes vonalakat. Innentől már egyszerű volt, a csipkéket összeráncolni, levarrni. Majd felgombostűztem az anyagra, odavarrtam. Színes szalagot fűztem a csipkébe, hogy ne legyen annyira fekete. Ez volt a legbabrásabb az egészben. Összehajtogatott szaténszalag lett a szoknya derékrésze. Ebbe színes szalagot fűztem. A végén a ceruzarajzokat áthúztam fekete textilfilccel, majd vasalóval fixáltam.
Ennyi :)
parnafokep.jpg
parna1.jpg
parna2.jpg
parna3.jpg
parna4.jpg
parna5.jpg
parna6.jpg
parna7.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://skylarkfield.blog.hu/api/trackback/id/tr846872555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása