Süti és kő
2014. szeptember 25. írta: SegAn

Süti és kő

Sarah Jane Szikora kortárs képzőművész mindig is a kedvencem volt. Amikor rábukkantam egy-egy képére, a mosolytól a hangos nevetésig minden előfordult nálam. Érdekes a látásmódja ennek a fiatal hölgynek, aki az édesapja révén magyar. Apró fejű, hatalmas testű nők és mézeskalács férfiak.

Idén, amikor nyaralás közben Stonehenge-be látogattunk, rögtön SJSZ egyik képe jutott eszembe, a Spongehenge, a sütis kép. Mert ugye, arrafelé a piskótatésztát hívják sponge-nak.

Ahogy hazaérkeztünk, rögtön nekiestem a mobil winchesteremnek, mert emlékeztem rá, hogy ez a kép igenis megvan, már korábban is megfogott. Persze meg is találtam, és ahogy néztem a fényképezőgépemen a nyaralás közben készült fotókat, bizony nem is lepődtem meg, hogy van némi hasonlóság az én képem és SJSZ képe között :) Csak kissé hátat kellett volna fordítanom :) Még a kék ruha is stimmel....

spongehenge-stonehenge-6037.jpg

14london2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://skylarkfield.blog.hu/api/trackback/id/tr96731733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása