Mire jó a mosogatógép?
2017. december 30. írta: SegAn

Mire jó a mosogatógép?

talca11.jpgPéldául arra, hogy egy szép antik üvegtálat jó alaposan elmossak és tönkretegyek.  Ezek után senki sem mossa le rólam, hogy ez nem direkt történt. Pedig de. Mióta Miss Bosch itt van a konyhában, a vizes munkálatok nagy részét ő végzi.

Többek között gondoskodik arról, hogy legyen festenivalóm. Tehát ezt a régi üvegtálcát tönkretettem. Pontosabban kerámia, csak a tetején volt egy üveglap és körben fémszegély, ami frankó kis rozsdás patinát is kapott  Miss Boschtól két óra után. Csodálkozva nézegettem és nem értettem, hogy ezt most miért? Persze, értem én, régen nem úgy készültek a konyhai használati tárgyak, hogy egy alapos wellnesst kibírjanak mosogatógépben. De erre azért nem gondoltam, hogy ennyire tönkremegy. (lehet, hogy több mindent kellene betenni a gépbe és kipróbálni, hogy miből mi lesz?)

Egyértelmű volt, ezzel valamit kezdeni kell. Egy fél évig kerülgettem jó szokásom szerint, aztán amikor már nyitva volt a festékes doboz és éppen valami száradt, a köztes holtidőben ilyenkor ecsettel a kezemben körbejárok, hogy mit is lehetne még mázolni. Hát ezt !

talca1.jpg

talca2.jpg

talca3.jpg

Szabadkézi pitypangok

talca5.jpg

Első nekifutásból ez lett

Azért egy réteg tapadóhíd Otex ment rá, biztos, ami biztos. Aztán jött a kedvenc "túinvan" festékem, két-három rétegben. Annyira nem lett szép, mondhatni olyan unalmasan ronda fehér. Újabb két hét kerülgetés, majd kipattant, hogy nekem nagyon bejön a pitypang, essünk neki a tűfilccel. Neki is estem, és csak úgy fejből hirtelen rajzoltam. Annyira szép nem lett, nem jó festett üvegre rajzolni, de olyan amilyen, nekem tetszik. A minta alakult még a következő héten is, kapott körbe pöttyöket is a tálca. A vízhatlanság érdekében került rá egy réteg wax is, azóta a vízcseppek gyöngyként gurulnak le róla.

Azóta viszont ez a kedvenc reggelizőtálcám, már csak egy fekete-fehér pitypangos ágyneműt kell hozzá kitalálnom. Megvarrnom. Megrajzolnom. Megvennem?

talca7.jpg

talca8.jpg

Akár én, akár te 

talca9.jpg

talca12.jpg

Felhasznált festékek: Otex alapozó, tapadóhíd, OBI 2:1 fehér festék, tűfilc, Lignocolor bútorwax színtelen, Praktiker festőhenger.

A bejegyzés trackback címe:

https://skylarkfield.blog.hu/api/trackback/id/tr8913534319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása