Kiskerti meglepetés 1.
2014. szeptember 30. írta: SegAn

Kiskerti meglepetés 1.

Arra lettem figyelmes, hogy amire nem figyelek, az meghálálja :) Konkrétan a nyár közepén kivágtam egy cserép virágot az erkélyre. Nem is mondanám virágnak, inkább csak egy gumó volt a földben.  Kidobni nem szeretek virágot, mert ki tudja miből lesz a cserebogár? No, nem virágból :) Tehát kitettem és elfelejtettem. Pontosabban egy nagy cserepes rododendron mellé került, el is tűnt alatta. Pár hét múlva locsoláskor ugrottam egy nagyot, mert valami zöld gubó meredt rám a levelek közül. No, mi a fene ez? A kirakott cserepes gumócska elkezdett hajtani és bimbósodott. Aztán naponta jött a meglepetés, mert kipattantak a bimbók és csodaszépség virág lett belőle. Mint a rút kiskacsából a ragyogó hattyú. Tehát, ha valami szépet akarok, akkor arra nem figyelek annyira, és nem simogatom naponta :)

Íme az amarillisz

kert2.jpg

kert3.jpg

kert9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://skylarkfield.blog.hu/api/trackback/id/tr976748265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása