Hitelkártyából bőröndcímke?
2014. november 14. írta: SegAn

Hitelkártyából bőröndcímke?

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem sosem marad meg a bőröndjeimen a rákötött masni vagy a felszalagozott címke. A reptéren való feladáskor még megvan - persze, mert akkor kötöm rá - de amikor a csomagokat várom a futószalagnál, akkor bizony hiába keresem a feltűnő címkémet, ezer százalék, hogy nincs rajta. Manapság elég sok a hasonló bőrönd, marad a sasszemű figyelés, hogy melyik lehet az enyém. 

Erre jó az alábbi ötlet. Szerintem mindenkinek van régről lejárt telefonkártyája, bankkártyája. Én ezeket sajnáltam kidobni, annyi mindenre tudtam használni. Akár könyvjelzőnek, de volt már, hogy a sarkával csavart lazítottam :)

Most készítsünk belőle bőröndcímkét vagy akár kulcstartót is. A lejárt kártyákat fesd le, lehetőleg ne vízfestékkel. Az árral való kiszúrás helyett én inkább az irodai lyukasztó gépet ajánlanám. A papírboltokban lehet kapni betűsablont vagy szám sablont. Válaszd ki, hogy mit szeretnél, számokat vagy a neved kezdőbetűit is akár. Fesd le, hagyd, hogy száradjon mehet bele valami szép zsinór vagy szalag és irány a bőrönd füle.

Kulcsoknál is használható az ötlet, főleg az olyan kulcsoknál, amit nem kellene zsebre vágnunk és magukkal vinni, de véletlenül mindig nálunk marad... ezek után biztos nem fog, mert a kis plasztiklap nem fér el olyan könnyen a zsebben, tehát nem visszük el.

CreditCard1a.jpg

CreditCard1b.jpg

CreditCard1e.jpg

CreditCard1g.jpg

CreditCard1j.jpg

CreditCard1i.jpg

Forrás: blah-to-tada.blogspot.com

A bejegyzés trackback címe:

https://skylarkfield.blog.hu/api/trackback/id/tr216840327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása