Enjoy the little things.
2014. október 08. írta: SegAn

Enjoy the little things.

Egy darabka Párizs, egy darabka London, egy darabka tengerpart, egy darabka Duna part, egy darabka otthon. Kedvenceim. Azóta a darabka London, illetve a toast tartó, már jogos tulajdonosához került. Visszaemlékszem, hogy milyen meleg szombat volt aznap, mekkora tömeg, picit megcsalt a helyismeretem, nem találtam a kedvenc árusaimat a Portobellon és még Hugh Grant sem volt aznap arrafelé. Kicsit nyűgös voltam, London nem a legbarátságosabb arcát mutatta, türelmetlen voltam, utáltam kerülgetni a hatalmas tömeget. De tudtam, hogy nem jöhetek el onnan, kell találnom toast tartót. Legalább egy picikét. Nem ilyet terveztem, de őt találtam.

Kavicsaim sok helyről vannak. Egy időben grafit ceruzával ráírtam, hogy melyikük honnan van, aztán lassan lekoptak, ők meg összecsiszolódtak. Teljesen mindegy már, hogy honnan vannak.

Filléres emlékeim.

 

toast.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://skylarkfield.blog.hu/api/trackback/id/tr866768899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása