Szép Izabella
2014. október 16. írta: SegAn

Szép Izabella

Olvastam egy közösségi oldalon, hogy az Izabella utcában van egy csodacipész. Nem ismer lehetetlent, és mindent megreparál. Mivel az én budai cipészem bezárt (a pesti cipészem meg nem esik útba csak nagy kerülővel), gondoltam, kipróbálom. A kapualjból beljebb menve, csoda tárul a szemlélődő elé. Kopottan is fenséges belső udvarocska. A cipésztől nem voltam elájulva, többet oda nem megyek, de a ház belső udvarát megörökítettem. Sajnálom, hogy a nagy rohanásban csak három gyors telefonnal készített fotóra futotta, de a fejemben mindig ott marad :)

izabella2.jpg

izabella1.jpg

izabella3.jpg

A képek a szerző saját fotói!

A bejegyzés trackback címe:

https://skylarkfield.blog.hu/api/trackback/id/tr966798667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása